Zondagmiddag 29 januari Tresoar extra open

29 januari 2017 Tresoar

Speciaal voor de Mooie Zondag op 29 januari, waarvan de activiteiten veelal in het teken staan van “Art”, is Tresoar van 12.00-17.00 extra geopend. Die middag zijn er een tweetal exposities te bekijken. In het kader van de tentoonstelling ‘Besiele troch Alma-Tadema’ zijn een aantal deelnemende kunstenaars van Fria vakvereniging beeldend kunstenaars Friesland aanwezig om tekst en uitleg te geven over de geëxposeerde werken.

Op de studiezaal is de expositie ‘Joadske eks-libris yn Fryslân’, over eigendomskenmerken in boeken die een link hebben met Joden en Fryslân, te bekijken. Tresoarmedewerker Uzi Hagaï zal aanwezig zijn om uitleg te geven over deze mede door hem samengestelde tentoonstelling.

De toegang tot de tentoonstellingen is gratis.

De studiezaal is die middag gesloten!