Workshop Lino Snijden door kunstenares Lienke Boot

20 februari 2017 Mar en Klif, Bezoekerscentrum Nationaal Landschap Zuidwest Fryslân

Lijkt het je leuk om zelf een lino te snijden? Dan bof je! Kunstenares Lienke Boot exposeert niet alleen bij Mar en Klif ze geeft er deze week ook twee keer een workshop. Neem eerst een kijkje bij haar expositie ‘Tsjilp!’ met prachtige lino’s van vogels. Daarna leert Lienke jou hoe het werkt. Je tekent eerst je lievelingsvogel, een vogel uit de Tsjilp-expositie of een fantasievogel op papier. Dat ontwerp zet je over op linoleum waarna je aan de slag gaat met gutsen en snijden. Als dat klaar is ga je met de drukpers een aantal afdrukken maken van je eigen vogel-lino.

Wil je meedoen? Kijk dan snel op www.marenklif.nl en geef je op. De workshop is bedoeld voor kinderen van 8-12 jaar en kost € 5,- p.p. Wacht niet te lang want vol=vol!