Water voor nu en later

18 februari 2020 t/m 21 februari 2020 Fries landbouwmuseum

Tijdens de voorjaarsvakantie van 18 t/m 21 februari, staat het Fries Landbouwmuseum weer bol van de activiteiten. Dit jaar met het thema WATER. Op dinsdag 18, woensdag 19 en donderdag 20 februari is er om 14:00 uur de kindervoorstelling: ‘WATER voor nu en later’Het is een familievoorstelling vol leerzame momenten en fraaie liedjes, speciaal voor kinderen van 5 – 10 jaar.
Wil je niet naar de voorstelling dan zijn er genoeg andere leuke dingen te doen zoals de speurtocht door het museum met leuke weet- en doe-activiteiten. Ook kun je chocolademelk maken met water….. en hoe kun je een geheime boodschap maken met melk.

Theater
Theatermaker en muzikant Poppa.P maakt al jaren leuke, frisse voorstellingen speciaal voor kinderen. Hij zingt vrolijke liedjes, maar snijdt net zo makkelijk serieuze onderwerpen aan. De voorstelling ‘WATER voor nu en later’ maakt kinderen bewust van alle facetten van water. De kinderen worden gestimuleerd om zelf na te gaan denken over de beschikbaarheid van water en de vanzelfsprekendheid van schoon (drink)water. Daarmee sluit het thema aan op bewustwording van de natuurlijke leefomgeving en duurzaamheid. Er is veel interactie en dynamiek om het kinderpubliek te blijven boeien.

Tijdens deze ‘Help Pake en Beppe de vakantie door dagen’ zijn we open voor kinderen, pakes en beppes maar natuurlijk ook vaders, moeders, ooms, tantes, buurmannen en buurvrouwen zijn van harte welkom. Elke dag is er van 11:00-17:00 uur genoeg voor iedereen te doen.

De entreeprijs voor volwassenen is € 7,00 pp.
De entree en speurtocht door het museum is voor kinderen gratis.
De kindervoorstelling en knutselspullen kosten € 6,00 p.p. (ex. boekingskosten). Aanmelden kindervoorstelling is aan te raden want vol = vol. Er kan online geboekt worden via www.frieslandbouwmuseum.nl.