Verhalen en op de foto in Museum Hindeloopen

16 april 2016 t/m 24 april 2016 Museum Hindeloopen

Verhalen en op de foto in Museum Hindeloopen

Tijdens de Nationale Museumweek van 16 t/m 24 april 2016 organiseren deelnemende musea een week lang speciale activiteiten. Het thema van de museumweek is: Ons echte goud.

Ook Museum Hindeloopen doet mee met activiteiten voor jong en oud. Op vrijdag 22 april om 15.00 uur is Riemkje Pitstra in het museum met haar programma ‘Museum yn in jas’. Samen met Romke, Tomke, Kornelia en de kinderen zoekt ze uit hoe een jas een museum kan zijn, haar programma is in het Fries.

Op zaterdag 16 en 23, zondag 17 en 24 april vanaf 13.00 uur geven Marijke en Esther Griek van ‘Kiek: yn’t Hylper’ de dames onder u de kans om op de kiek te gaan in één van hun kleurrijke Hindelooper kostuums, u maakt dan even deel uit van een stukje Hindelooper geschiedenis! In combinatie met de bijzondere sfeer van het museum levert dit ongetwijfeld bijzondere foto’s op.

In deze museumweek krijgt u € 1,- korting op de toegangsprijs. De weekenden zijn wij open vanaf 13.00 uur.