Rondleiding Raadhuis en Avond Openstelling Museum

22 augustus 2019 Museum Hert fan Fryslân

Tijdens de rondleiding kunt u genieten van het prachtige exterieur en interieur, de zo kenmerkende bouwstijl en komt u van alles te weten over o.a. het gebruik als raadhuis, politiebureau, brandweerkazerne en over architect Kropholler.
Rondleiding in het raadhuis van ongeveer één uur. Start om 19.00 uur bij het museum. Opgeven tot één dag van te voren. Kosten €1,50. Betaling contant.

Opgave via: 06 – 1447 5212.

Let op: het raadhuis is beperkt toegankelijk voor mindervaliden. Voor toegang tot het raadhuis, en in het raadhuis, is het nodig om te kunnen traplopen.

Tip: Het Museum is dan ook open en te bezoeken van 19.00 tot 21.00 uur, speciaal voor wie de rondleiding niet mee wil maken maar ondertussen wel het museum wil bezoeken.