rondleiding met een expert

27 oktober 2019 t/m 21 december 2019 Fries Museum

Loop met een expert door de tentoonstelling. Conservator Diana Spiekhout en junior conservator Sjoerd Looper vertellen in een aantal exclusieve rondleidingen alles over hun favoriete objecten en de totstandkoming van de tentoonstelling.

Uit angst voor Vikingen begroeven de Friezen hun munten en sieraden. In Wij Vikingen zie je die opgegraven, schitterende schatten. Meer weten? Loop dan zaterdag 27 oktober mee. Speciaal voor de dag van de archeologie neemt conservator Sjoerd Looper je mee door de tentoonstelling. In het bijzonder vertelt hij de spannende verhalen achter de zilveren muntschatten. Reserveer snel je plek.

Data en tijden: 27 oktober om 13.00, 14.30 en 16.00 door Sjoerd Looper en 17 november en 21 december door Diana Spiekhout om 13.30 uur
Prijs: €5,- plus museumentree
Aanmelden via de ticketpagina