RC 4×4 Parcours rijden in Pake en Beppe week

21 februari 2022 t/m 25 februari 2022 Het Nationaal Modelspoor Museum

Event RC 4×4 Parcours rijden in Modelspoor Museum tijdens de Pake en Beppe week

Dit jaar staat het Modelspoor Museum tijdens de voorjaarsvakantie van 20 t/m 27 februari weer bol van een bijzondere activiteit. Met RC 4×4 bestuurbare modelauto’s op de schaal van 1:18. Je kunt nu proberen om je eigen parcours talent te tonen. Dit in samenwerking met RC 4×4 Club uit Harlingen.
En kinderen mogen ook nog eens gratis in het museum van 21 t/m 25 februari, als ze dan een Pake of Beppe meenemen.

“Het is ondertussen al een traditie geworden dat wij iedere vakantie speciaal voor de kinderen iets organiseren”, aldus Jan Willem van Beek, directeur van het Modelspoor Museum. “We hebben ook dit jaar weer een prachtige activiteit, al hebben we qua ruimte wel wat concessies moeten doen”.

De RX 4×4 modellen zijn populair geworden omdat het een parcours auto is die bijzonder goed bestuurbaar is. Inmiddels is de RC 4×4 zeer uitgebreid en worden nationaal ook parcours races georganiseerd. Er zijn verschillende modellen waarmee je kunt rijden in het museum. De jeugd, maar ook vaders en moeders, pakes en beppes raken nooit uitgekeken. Om iedereen de mogelijkheid te bieden om te rijden, moet je bij binnenkomst je wel even inschrijven.

De voorjaarsvakantie begint op zaterdag 19 februari en duurt tot en met zondag 27 februari.
De Pake en Beppe actie loopt van 21 t/m 25 februari. U dient voor de voorjaarsvakantie wel uw tickets te reserveren. Er wordt gewerkt met tijdsloten.
Voor reserveren (vanaf 14 februari) en meer informatie over openingstijden en toegangsprijzen, zie www.modelspoormuseum.nl