Raar maar waar….wat gebeurde daar?

19 oktober 2021 Museum Hindeloopen

RAAR MAAR WAAR…WAT GEBEURDE DAAR?

De kinderwerkgroep van Museum Hindeloopen heeft ook nu weer een spannende speurtocht door Hindeloopen bedacht. Lekker buiten in de herfstvakantie op pad!

Op het museumplein duikt plotseling een figuur uit het verleden op.

Hij is de kluts volkomen kwijt! En loopt maar te roepen dat hij niets meer kan vinden in Hindeloopen. Alles is veranderd. Wat dragen de mensen rare kleren en waarom praten ze steeds in die vreemde dingen? Waar is de bakker gebleven en zijn oude school? Alles is foetsie!!!

Willen de kinderen hem helpen om die plekken te zoeken waar vroeger iets gebeurde of iets bijzonders was? Iets wat er nu niet meer is of anders is?

Dat kan door onderweg opdrachten, in schatkistjes, of spelletjes te doen op verschillende plekken in Hindeloopen

Of naar een spannend verhaal luisteren of iets uitzoeken. En…er kan ook iets vreemds gebeuren tijdens de tocht. Wie zal het zeggen….

De speurtocht is op dinsdagmiddag 19 oktober 2021 voor kinderen van 6-12 jaar.

We starten samen om 14.00 uur op het pleintje voor het museum.

Wij zijn nog wat voorzichtig in verband met corona. Daarom kunnen de kinderen alleen meedoen onder begeleiding van ouders, verzorgers of andere familieleden. De activiteit vindt in de buitenlucht plaats.

Opgeven van tevoren is noodzakelijk en kan t/m maandag 18 oktober bij het museum.

Telefonisch: 0514 – 521420 of via de mail: info@museumhindeloopen.nl

Hier kunt u ook terecht voor eventuele vragen.

Als de kinderen de speurtocht tot een goed einde hebben gebracht, krijgen ze nog een leuke attentie. En… kijken we of de figuur uit het verleden tevreden is met de hulp van de kinderen. Maar…waar is hij gebleven?

Geef je gauw op en …..duim voor mooi weer. Kosten voor de speurtocht met onderweg een lekkere verrassing en na afloop een leuke attentie is € 4,00 per kind. Begeleiders zijn gratis.