Op reis met ‘Mijn Jopie’

21 februari 2017 t/m 22 februari 2017 Jopie Huisman Museum

‘Op reis met Mijn Jopie’ in het Jopie Huisman Museum te Workum.

Bij de balie krijg je het speciale rode ‘Op reis met Mijn Jopie’ koffertje met een doeblad en tekenmateriaal mee. In de exporuimte is op dit moment ‘Mijn Jopie’ te bekijken. Hier kun je van alles samen noteren, bedenken en tekenen te midden van 30 bekende en minder bekende Nederlanders die hun verhaal vertellen over Jopie Huisman. Je krijgt limonade & lekkers en na afloop een leuke verrassing!

Op dinsdag- en woensdagmiddag 21 & 22 februari is er van 13.30 tot 16.00 uur een teken- en schildertafel bij de expo aanwezig.

Op onze website www.jopiehuismanmuseum.nl en onze Facebookpagina vind je alle info over onze activiteiten.

Kosten: op ‘vertoon’ van pake /beppe/andere volwassene mogen kinderen gratis meedoen. Volwassenen betalen de normale entreeprijs. Incl. limo en lekkers.

Reserveren is niet nodig.