(Muzikale) vertellingen in het Modelspoor Museum

17 februari 2024 t/m 25 februari 2024 Het Nationaal Modelspoor Museum

(Muzikale) vertellingen in het Modelspoor Museum tijdens
de Pake en Beppe week

Dit jaar staat het Modelspoor Museum tijdens de voorjaarsvakantie van 17 februari t/m 25 februari weer bol van een bijzondere activiteit. Met het thema “vertel verder” zijn er elke middag (dinsdag t/m vrijdag) verhalen vertellers. Maar niet alleen verhalen. Op donderdagmiddag 22 februari is er een muzikaal verhaal, waarbij kinderen ook zelf muziek kunnen maken en meespelen.
En kinderen mogen ook nog eens gratis in het museum van 19 februari t/m 23 februari, als ze dan een Pake of Beppe meenemen.

“Het is ondertussen al een traditie geworden dat wij iedere vakantie speciaal voor de kinderen iets organiseren”, aldus Jan Willem van Beek, directeur van het Modelspoor Museum. “We hebben ook dit jaar weer twee prachtige activiteiten”.
“Bekende Sneekers komen hun (muzikale) verhaal vertellen” vervolgt Jan Willem van Beek. En als extra; op woensdag 21 februari, verhalen over de Phillips baan door Fokko Feenstra uit Assen. Ook te zien, oude Phillips voorwerpen uit weleer. Zie www.modelspoormuseum.nl
En bij Douma Staal organiseren we weer het Festijn van Bouwsteentjes (Lego). De jeugd, maar ook vaders en moeders, pakes en beppes raken nooit uitgekeken.

De voorjaarsvakantie begint op zaterdag 17 februari en duurt tot en met zondag
25 februari. De Pake en Beppe actie loopt van 19 februari t/m 23 februari. Voor meer informatie over openingstijden en toegangsprijzen, zie www.modelspoormuseum.nl