Mei pake en beppe ‘Oan it wurk’ yn Museum Joure

01 maart 2016 t/m 04 maart 2016 Museum Joure

Ga je mee ‘Oan it wurk!’ in Museum Joure ?

In het kader van ‘Help pake en beppe de vakantie door’ introduceert Museum Joure tijdens de voorjaarsvakantie op dinsdag 1 maart een nieuw programma voor onze jonge bezoekers. Je gaat ‘Oan’t wurk!’ met een gereedschapskistje met daarin een doe-blad & meer. Ontdek de werkplaatsen, winkeltjes en beroepen tijdens jouw ontdekkingstocht door ons museum.

Je bent welkom vanaf 10.00 uur: het museum is open tot 17.00 uur. Op dinsdag 1 maart t/m vrijdag 4 maart kan tussen 13.30 uur en 16.30 uur samen met pake of beppe een wijzerplaatje worden beschilderd in de educatieruimte. Reserveren is niet nodig. Pake,beppe en andere begeleiders betalen de normale entreeprijs van €5,-. Op ‘vertoon’ van een van deze volwassenen mag het kind gratis naar binnen. We zien je graag in de voorjaarsvakantie in Museum Joure !