Magische fotogrammen in de meivakantie

27 juli 2024

In de Martenatuin mogen de kinderen op zoek gaan naar blaadjes, takjes, bloemen en vruchten om te gebruiken voor hun eigen kunstwerk. Het thema van de activiteit is de lente: het begin van een nieuw seizoen, en alle veranderingen in de natuur die daarbij komen kijken. Van de gevonden voorjaarsattributen maken de kinderen, onder begeleiding van een kunsteducator, hun eigen compositie. Na het ontwikkelen van de fotogrammen mogen deze mee worden genomen naar huis. Een eigen kunstwerk maken met behulp van zonlicht, hoe magisch is dat!

Ouders, opa’s en oma’s of broertjes en zusjes zijn van harte welkom om te komen helpen. De activiteit is van dinsdag 2 mei tot en met donderdag 4 mei van 14.00 uur tot 16.00 uur te volgen in het museum. Kinderen kunnen gratis deelnemen aan de activiteit. Voor ouders geldt de standaard entreeprijs.

In verband met een beperkt aantal plekken is opgave noodzakelijk. Dit doet u door te mailen naar info@museummartena.nl of te bellen naar 0517-392192.