“Lichtjes museum van het Noorden”

12 december 2016 t/m 08 januari 2017 Het Nationaal Modelspoor Museum

Het Nationaal Modelspoor Museum wordt “Lichtjes museum van het Noorden”.

Kersttreinen, sneeuw, ijs, Friese doorlopers en heel veel lichtjes in het verduisterde museum.

4 img_2658

Dit kunt u komen bekijken, van 12 december 2016 tot 8 januari 2017 in het Nationaal Modelspoor Museum. En alsof dat niet genoeg is, branden er ook talloze lichtjes in de rechter vleugel van het museum met kerstbomen, kerstbanen en warme winterse traktaties. Het museum is dan ook helemaal in de kerstsfeer.

Uniek is ook het winterse diorama met schaatsers en natuurlijk Koek & Zopie. Een fraai staaltje Friese modelbouw. In het museum rijden verschillende originele kersttreinen rond. Het hele jaar staan ze in het depot om alleen in de dagen rondom kerst hun rondjes in het museum te rijden. Mooier kan een kerst niet zijn. Allemaal te zien en te bewegen in het Nationaal Modelspoor Museum in het station van Sneek.
Op www.modelspoormuseum.nl staan de verruimde actuele openingstijden.