Lezing: Frans Hals, grenzen in de schilderkunst

13 oktober 2016 Heerenveen Museum

Op 13 oktober geeft Gabriel Vriens in Heerenveen een boeiende lezing over de beroemde Hollandse meester Frans Hals. Vriens zal tijdens de lezing stilstaan bij het leven en oeuvre van Frans Hals, Haarlems beroemdste schilder. Bijzondere aandacht is er voor de grensverleggende trompe l’oeil techniek die Frans Hals toepaste in zijn schilderijen.

Vriens vertelt zeer enthousiast en met veel kennis, waardoor de lezingen voor zowel kenners als nieuwkomers zeer de moeite waard zijn.

Lezing: FRANS HALS
Donderdag 13 oktober, 10.00 – 11.30 uur

De lezingen vinden plaats in het Kunstcafé van het Museum en zijn toegankelijk voor zowel Vrienden als andere belangstellenden. Kosten zijn EUR 7,50 p.p. Vrienden krijgen een korting van EUR 2,50 en betalen slechts EUR 5,00.