Leuke activiteiten met Sjors het schildpadje

17 februari 2020 t/m 21 februari 2020 Admiraliteitshuis Dokkum

Speurtocht met Sjors
Sjors is een nieuwsgierige schildpad en zoekt graag uit wat er in het museum te vinden is. Ga samen met hem het museum door en ontdek dat er in elke ruimte iets heel bijzonders te ontdekken is.

Mens-erger-je-niet
In de kinderhoek staat een mens-erger-je-niet-spel. Daag je (groot)ouders of andere kinderen uit en bepaal wie zich de beste speler van dit spel mag noemen!

Kinderhoek van Sjors
In de kinderhoek van Sjors zijn allemaal leuke activiteiten te doen. Puzzels, spelletjes, of kleurplaten. Ga lekker zitten en leef je uit!

Creatievelingen gezocht
Creatieve kinderen dagen we deze week uit om zelf een kleurplaat voor het museum te maken. We willen dit jaar een kleurplatenboek uitbrengen van onze mooiste museumobjecten en daarin moeten ook tekeningen van onze jeugdige bezoekers in komen (opa’s en oma’s mogen ook insturen!). Info in het museum.

Alle activiteiten zijn doorlopend en gratis.

Meer weten over deze activiteiten? Of zoek je informatie over het museum? Ga naar www.museumdokkum.nl.

Het museum is open van 10.00 tot 17.00 uur.