Lego festijn met bouwsteentjes 2019

28 april 2019 t/m 05 mei 2019 Het Nationaal Modelspoor Museum

De Sneekweek kermis van 34.000 bouwsteentjes.

In de voorjaarsvakantie is het leegstaande gedeelte van het station in Sneek omgetoverd tot een Festijn van Bouwsteentjes. Een hele vakantie vol LEGO plezier, georganiseerd door de Nederlandse Vereniging De Bouwsteen. Er is een prachtige tentoonstelling met als spektakel stuk de Sneekweek kermis van bouwsteentjes, gebouwd door Steffen Agricola uit Wommels.

Ook zijn er demonstraties, nieuwe technieken en is er voor de kinderen een bouwhoek om te spelen. Genoeg voor uren speelplezier. Als ze genoeg hebben van het spelen met LEGO, dan kunnen ze genieten van de mooiste treinen in het museum. Zo wordt het bezoek aan het museum een feestelijk uitje voor het hele gezin. Voor iedereen toegankelijk met een geldig toegangsbewijs.

Vanwege de verwachte drukte raadt het museum de bezoekers aan zich goed voor te bereiden. Om teleurstellingen te voorkomen roept het museum de bezoekers op om genoeg tijd in te ruimen voor het bezoek. Mogelijk dat er een tijdslimiet ingesteld wordt voor hoe lang men de Lego expositie mag bezoeken.

Het Festijn van Bouwsteentjes is in het leegstaande gedeelte van het station in Sneek naast het Nationaal Modelspoor Museum. In de voorjaarsvakantie van zondag 28 april t/m 5 mei elke dag geopend op maandag en zondag van 13 tot 17 uur en op alle andere dagen van 10 tot 17 uur.
Koningsdag 27 april is het museum gesloten.

Het museum zit in het station van Sneek en is goed bereikbaar met de auto, bus en trein. Kortom, in de komende periode veel leuke Lego activiteiten!
Alle informatie is ook op www.modelspoormuseum.nl te vinden.