In de vakantie met Pae en Poeë naar het museum.

27 februari 2016 t/m 06 maart 2016 Museum 't Behouden Huys

In de vakantie met Pae en Poeë naar het museum. Tijdens de noordelijke voorjaarsvakantie van 27 februari tot en met 6 maart 2016 kunnen alle kinderen van 4 t/m 12 jaar ook dit jaar weer op vertoon van hun Pae of Poeë (opa of oma) gratis het museum ’t Behouden Huys op West-Terschelling bezoeken. In ’t Behouden Huys is er een speciale gratis ijsberenspeurtocht door het hele museum. De kinderen die alle ijsberen gevonden hebben doen mee aan de loting voor een prijs.

Verder is er natuurlijk ook de schatkistspeurtocht met bijbehorende schatkaart, waarbij kinderen op zoek gaan naar de sleutel die op de schatkist past. Daarvoor zullen ze op speurtocht moeten door het hele museum. LET OP: Deze speurtocht is niet gratis.

Gedurende deze periode is ’t Behouden Huys geopend van dinsdag tot en met vrijdag 10.00 – 17.00 uur en op zaterdag en zondag van 13.00 – 17.00 uur.