Het leukste familie-uitje op de vrijdag in de voorjaarsvakantie: spannend en cool

21 februari 2020 Kazemattenmuseum Kornwerderzand

Het leukste familie-uitje in de voorjaarsvakantie: “Help Pake & Beppe De Vakantie Door”

Spannend en cool! Met deze oproep werden ouders en kinderen uitgenodigd deel te nemen aan de Coole Kids Nacht in het Kazemattenmuseum op 25 oktober 2019. En het werd een groot succes. 79 ouders en 95 kinderen hebben in het donker een reis door de geschiedenis gemaakt op zoek naar de helden in de oorlog.
Het was voor de kinderen en de ouders spannend om met de zaklamp de weg te vinden naar de ingang van de kazematten.

Op 21 februari een herhaling maar nu onder de noemer “Help Pake & Beppe De Vakantie Door” met als thema “Vier de vrijheid”. Het Kazemattenmuseum is voor jou (kinderen tussen de 4 en 12 jaar) en je (groot)ouders open tussen 18.00 uur en 21.00 uur. Het kost niets voor kinderen, laat wel even weten met hoeveel mensen je komt via emailadres educatie@kazemattenmuseum.nl
En…tja…volwassenen betalen €2,=. Met Museum Jaarkaart wel gratis.