Maak je eigen toverboekje of vogel vetbol

01 maart 2016 t/m 04 maart 2016 Openluchtmuseum/Themapark De Spitkeet

In de voorjaarsvakantie is de Spitkeet in Harkema speciaal geopend voor pakes en beppes (of vaders en moeders) die met hun ( klein) kinderen op stap willen.

Van dinsdag 1 maart t/m vrijdag 4 maart kunnen de kinderen hier met hun begeleiders terecht van 10.00 tot 17.00 uur.

Kinderen t/m 12 jaar hebben op vertoon van pake of beppe gratis toegang. Voor de begeleiders geldt de normale toegangsprijs.

Voor de jeugd zijn hier verschilende activiteiten. Zo kunnen ze een toverboekje maken, een pompoen of een schijf hout met een vetbol voor de vogels. De werkstukken mogen ze meenemen naar huis. Het belooft weer net als vorige jaren een gezellige boel te worden. Daarnaast kan op woensdag en vrijdag een ritje met de bokkenkar over het park gemaakt worden.