Gratis opening: Seeds of Memory en Katja Novitskova

15 april 2023 Fries Museum

Nieuwe hedendaagse tentoonstellingen

Op zaterdag 15 april trapt het museum af met maar liefst twee gloednieuwe hedendaagse tentoonstellingen: Seeds of Memory, een verhalende groepstentoonstelling met binnen-en buitenlandse kunstenaars, én de solotentoonstelling van Katja Novitskova.

Programma

De hele zaterdag is er een divers en feestelijk openingsprogramma. Maak kennis met Katja Novitskova tijdens een ArtTalk met de kunstenaar en curator. Leer de fijne kneepjes van het vak tijdens een masterclass met kunstenaar Mercedes Azpilicueta. Neem een duik in je verleden met het Prousts Geuren Carrousel. Of ontdek juist wat de toekomst voor jou in petto heeft met Tarot Editions.

Gratis

Museumentree én het hele activiteitenprogramma zijn deze dag geheel gratis. Meld je nu aan of kijk voor meer informatie op www.friesmuseum.nl/opening.