Fotopuzzel speurtocht museum De Sûkerei

18 februari 2020 t/m 21 februari 2020 Openluchtmuseum De Sûkerei

In de voorjaarsvakantie, van dinsdag 18 februari t/m vrijdag 21 februari, is openluchtmuseum “De Sûkerei” in Damwâld elke dag geopend van 13.30 tot 17.00 uur.
In het kader van “Help Pake en Beppe de vakantie door” mogen kinderen t/m 12 jaar gratis naar binnen onder begeleiding van een betalende volwassene, bijvoorbeeld een pake, beppe, heit, mem enz.
Het thema is “Water”. Er is een leuke gratis fotopuzzel speurtocht door het cichoreimuseum, de wâldhúskes en de nieuwe poldermolen. Het zijn foto’s over water, waarbij je moet speuren waar deze zich bevinden in het museum. Na afloop kun je het woord raden. Er zijn leuke prijsjes mee te winnen!
Tevens zijn er van allerlei spelletjes met water, zoals snoep happen in een teiltje water, visjes vissen in de tobbe, blaasvoetbal met rietjes, enz.
En je mag gratis een mooie watermobile maken, deze mag je na afloop mee naar huis nemen.
Kom kijken en spelen. We zien jullie graag in de voorjaarsvakantie!
Openluchtmuseum “De Sûkerei”, Trekwei 8a in Damwâld. Meer informatie op www.desukerei.nl