Feestelijke opening van For every atom… en Heem

28 april 2024 Fries Museum

Gratis opening Heem en For Every Atom…

Vier met ons de opening van de tentoonstellingen For Every Atom… (met werk van Semâ Bekirović) en Heem! Op 28 april is het Fries Museum gratis open. Niet alleen bekijk je dan de nieuwste tentoonstellingen, ook kun je doorlopend gratis deelnemen aan verschillende activiteiten. Zo volg je een rondleiding door de tentoonstelling of ga je op tour door Leeuwarden met een stadsecoloog die de verbinding legt met de tentoonstelling en de natuur in de stad. Of neem deel aan de interactieve lezing van filosoof Eva Meijer over de relatie tussen mens en dier. Filmhuis Slieker vertoont Bekirović’ laatste film Once an Alien (2023). Speciaal voor families met kinderen is er de workshop Snoep voor Dieren.

Museumentree én het hele activiteitenprogramma zijn deze dag geheel gratis. Meld je nu aan of kijk voor meer informatie op onze website.