Tall Tales Acrobatics | Langs | 8+

19 februari 2019 De Harmonie

Nederlanders zijn de meest gelukkige én eenzame mensen ter wereld. Dat is het uitgangspunt van deze familievoorstelling. Met luchtacrobatiek, goochelen en jongleren verbeeldt het jonge Nederlandse acrobatenduo Tall Tales Acrobatics hoe twee eenzame zielen proberen om koste wat het kost de liefde te vinden. Intussen wordt de strijd tussen trouw blijven aan jezelf en het verlangen naar overgave theatraal flink op de spits gedreven. Eenzaamheid heeft er nog nooit zo spectaculair uitgezien.

Met klassieke circusdisciplines als luchtacrobatiek, goochelen en jongleren verbeeldt het jonge Nederlandse acrobatenduo hoe twee eenzame zielen proberen koste wat het kost de liefde te vinden. Hortend, stotend, voorzichtig proberen ze de muur om zichzelf en de ander af te breken. Maar dan blijkt dat als je elkaar weet te vinden, je nog steeds langs elkaar heen kunt leven.

Regie: Luc van Esch | spel: Maartje Bonarius en Harm van der Laan | muziek: Jasper Boeke en Luc van Esch | lichtontwerp: Gijs ’t Hoen en Luc van Esch
Adembenemend acrobatentheater over eenzame mensen

Maak deze dag compleet door tussen 16.30 en 17.30 uur de gratis Circus-workshop te volgen, gegeven door Circus Saranti. Je kunt leren koordlopen, krijgt les over acrobatiek en gaat jongleren. Na afloop is het mogelijk om voor slechts €5,- spaghetti (horecaspecial) te eten in het Theaterrestaurant waarna je aansluitend direct door kunt naar de voorstelling ‘Tall Tales Acrobatics’!

Website: www.talltalesacrobatics.com