Stoom in het museum en SpeelPlein

20 februari 2017 t/m 24 februari 2017 Het Nationaal Modelspoor Museum

Dit jaar vindt de provinciale opening van de Pake & Beppe week plaats in het Nationaal Modelspoor Museum in Sneek.

Op maandagochtend 20 februari zal de Pake & Beppe week stomend en fluitend worden geopend.

Voor het publiek is het museum op die maandag vanaf 13.00 uur geopend. Van 21 februari t/m 24 februari organiseert ons museum  ‘Help Pake en Beppe de vakantie door!’. Kinderen hebben dan gratis toegang tot ons museum op vertoon van een Pake of Beppe. De kinderen kunnen meedoen aan leuke activiteiten in het Modelspoor Museum; “Stoom in het museum”, echte stoomtreinen op schaal met stoom en geluid, “SpeelPlein” (spelen met hout), expositie Pakes Blik (van voor de oorlog) en speurtocht door het museum.

img_2246

F3