Het mysterie van het verdwenen krentenbrood – Coole Kidsnacht 2020

09 oktober 2020

Op vrijdagavond 9 oktober is het alweer de derde Coole Kidsnacht!  Tijdens de Coole Kidsnacht opent Museum ‘t Kiekhuus tussen 18.00 en 21.00 uur zijn deuren alleen voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar. Dit tijdstip, na de reguliere openingstijden, zorgt ervoor dat kinderen het rijk ‘alleen’ hebben. Spannend en cool!

Het mysterie van het verdwenen krentenbrood

Neem je vriendjes en vriendinnetjes mee en help bakker Bertus zoeken naar het verdwenen krentenbrood. Niet alleen is het door hem gemaakte krentenbrood verdwenen, maar tot overmaat van ramp doet ook de verlichting het niet. Sluip in het donker, gewapend met een zaklantaarn, door het museum en los het mysterie van het verdwenen krentenbrood op.

Wel graag even van tevoren opgeven, want vol is vol. Je hoeft geen eigen zaklantaarn mee te nemen. Kosten voor deze avond bedragen 2,50 euro per kind.

Bestel hier kaartjes (op=op)

N.B: Er zijn twee tijdstippen, waaraan je kunt deelnemen: om 18:00 uur en 19:30 uur. Vanwege de coronamaatregelen mogen de (groot)ouders deze keer alleen de kinderen brengen en halen.

Meer informatie >