Coole Kidsnacht in het kazemattenmuseum – Coole Kidsnacht 2020

09 oktober 2020

Het leukste familie-uitje in de herfstvakantie: Spannend en cool! Heb jij altijd al in het donker met een zaklamp een museum willen ontdekken? Kom dan op 9 oktober 2020 naar het Kazemattenmuseum in Kornwerderzand.

Het Kazemattenmuseum is voor jou (kinderen tussen de 4 en 12 jaar) en je (groot)ouders open tussen 17.00 uur en 21.00 uur. Je gaat op een ontdekkingstocht door de donkere ‘vuur beveiligde looppaden’, op zoek naar de ingangen van kazematten en op zoek naar de geschiedenis van de stelling Kornwerderzand. Bedien zelf het zoeklicht in een kazemat en ga op zoek naar…?

Spannend in het donker.

De toegang voor kinderen is gratis. En…tja…volwassenen betalen € 2,- (je kunt alleen betalen met de pinpas). Met museumjaarkaart is het wel gratis.Vergeet je zaklamp niet! Samen met je vriendjes en vriendinnetjes, in het donker, met jullie zaklampen. Hoe cool is dat?!

Laat wel even weten met hoeveel mensen en hoe laat je komt via e-mailadres educatie@kazemattenmuseum.nl

Tussen 17.00 – 18.00 uur

Tussen 18.00 – 19.00 uur