Coole Kidsnacht 2022 – Boevenjacht in ’t Kiekhuus

14 oktober 2022 t/m 14 september 2022

Op vrijdagavond 14 oktober is het alweer Coole Kidsnacht!  Tijdens de Coole Kidsnacht opent Museum ‘t Kiekhuus tussen 18.00 en 21.00 uur zijn deuren alleen voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar. Dit tijdstip, na de reguliere openingstijden, zorgt ervoor dat kinderen het rijk ‘alleen’ hebben. Spannend en cool!

Op boevenjacht in ‘t Kiekhuus
Het alarm gaat af in ‘t Kiekhuus. Het oudste snoepje van de wereld, wat wordt bewaard onder een glazen stolp, is gestolen. Een snoepje in de vorm van een diamant. Na het afgaan van het alarm sluiten de deuren van het museum automatisch, niemand kan er meer uit. Op dat moment zijn en drie bezoekers aanwezig, een van hen moet de boef zijn. De politie is snel aanwezig met een team van uitstekende detectives. Geen van de bezoekers heeft het snoepje. Wie is de boef en waar is het snoepje gebleven?
Wil jij ook een van die detectives zijn, samen met een vriendje en/of vriendinnetje?

Je kunt starten om 18:00 of 19:30 uur.
Wel graag even van tevoren opgeven, want vol is vol.
Je hoeft geen eigen vergrootglas mee te nemen.

Kosten voor deze avond zijn 2,50 euro per kind.