Coole Kidsnacht 2021: Museum ’t Kiekhuus

15 oktober 2021

Op vrijdagavond 15 oktober is het alweer Coole Kidsnacht!  Tijdens de Coole Kidsnacht opent Museum ‘t Kiekhuus tussen 18.00 en 21.00 uur zijn deuren alleen voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar. Dit tijdstip, na de reguliere openingstijden, zorgt ervoor dat kinderen het rijk ‘alleen’ hebben. Spannend en cool!

Op muizenjacht in ‘t Kiekhuus
Het museum heeft last van een muizenplaag. Neem je vriendjes en vriendinnetjes mee en help kruidenier Albert zoeken naar de muisjes. De muisjes knagen het liefst in het donker  aan de lekkere dingen van de kruidenierswinkel, maar als het grote licht opgaat, verstoppen ze zich in alle hoeken en gaten van het museum. Ga daarom in het donker, gewapend met een zaklantaarn, door het museum en ga op muizenjacht.

Je kunt starten om 18:00 of 19:30 uur. Wel graag even van tevoren opgeven, want vol is vol. Je hoeft geen eigen zaklantaarn mee te nemen. Kosten voor deze avond zijn 2,50 euro per kind.

Opgave via de website.