Uniek Festijn van Bouwsteentjes van 22 t/m 30 april

22 april 2017 t/m 30 april 2017 Het Nationaal Modelspoor Museum

In de meivakantie is het leegstaande gedeelte van het station in Sneek omgetoverd tot een Festijn van Bouwsteentjes. Een hele vakantie vol Lego plezier, georganiseerd door de Nederlandse Vereniging De Bouwsteen. Vanwege de verwachte drukte wordt er gewerkt met speeltijden.

Het Festijn bestaat uit een prachtige tentoonstelling met unieke bouwwerken, demonstraties, nieuwe technieken en er is voor de kinderen een bouwhoek om te spelen. Genoeg voor uren speelplezier. En hebben de kinderen genoeg van het spelen met Lego, dan kunnen ze genieten van de mooiste treinen in het museum. Zo wordt het bezoek aan het museum een feestelijk uitje voor het hele gezin. Voor iedereen toegankelijk met een geldig toegangsbewijs voor het museum.

Kijk voor alle informatie op www.modelspoormuseum.nl