Help pake en beppe de vakantie door

18 februari 2020 t/m 21 februari 2020 Museum Dekema State

Het leukste familie-uitje in de voorjaarsvakantie
Van 18 t/m 21 februari 2020 openen ongeveer 40 musea in Friesland hun deuren speciaal voor kinderen. Neem je pake, beppe, ouders, oom of tante mee, want ‘op vertoon’ van een volwassene heb je als kind gratis entree! De musea organiseren speciaal voor deze week allerlei leuke kinderactiviteiten.

Tijdens vakanties logeren kinderen vaak bij hun grootouders of willen de grootouders een leuk dagje uit met hun kleinkinderen. Voor pakes en beppes is het soms lastig iets leuks te bedenken om samen met de kleinkinderen te doen. Daarom hebben de Friese musea en archieven samen met Museumfederatie Fryslân activiteitenweek ‘Help Pake & Beppe de vakantie door’ bedacht.

Kom naar Dekema State voor een waterweetjeswandeling en een waterspeurtocht door de State.